Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

Warunki reklamacji

1.      Wszystkie oferowane produkty w sklepie internetowym TakNie objęte są gwarancją ich producenta.

2.      W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację prosimy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr  zamówienia, nr faktury VAT oraz opisać przedmiot reklamacji.

3.     W sytuacji gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu szkody, nie przyjmowanie przesyłki oraz niezwłoczny kontakt ze Sklepem.  W przypadku dostawy firmą kurierską Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek za pobraniem. Nie spisanie protokołu nie oznacza wygaśnięcia prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji), protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji.

4.       Do odsyłanego, reklamowanego towaru (adres: TakNie ul. Cesarzowice 3, 55-070 Cesarzowice) należy dołączyć pismo określające, że jest to reklamacja. Sklep nie przyjmuje zwrotnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi  sklep TakNie.
 
Zwroty

1.      Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie  na piśmie w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu.

2.     W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych towarów w stanie niezmienionym chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Sklep nie przyjmuje zwrotnych przesyłek za pobraniem.

3.     Należność, czyli koszt towaru oraz koszty dostawy do Klienta (w przypadku gdy były poniesione) Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. Koszty przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi.

 FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl